Sunday, November 1, 2009

Hello Africa, Hello Malatya

Bu sabah radyoda ¨Hello Africa¨parçası aldı. Bu parçadan araklanarak hazırlanan Hello Malatya parçası da aklıma gelince ikisini de bir araştırayım dedim.

1990 yılında; İsveç'te yaşayan Dr. Alban'ın sanırım vatan hasreti ile ¨Hello Africa, tell me how you're doin' Hello motherland, tell me how you're doin' Hello Nigeria! That's my motherland...¨ sözleri ile yazdığı Hello Africa parçasından araklanmış olan bu eseri çakma Vitamin grubu diye bahsedildiğini okuduğum Raptiye Doping hazırlamış(1991). Meşhur olmak için şehre gelen taşra kızını anlatan parçanın yeni versyonunu söyleyen ise Selen Görgüzel'dir. Mihliçay Aşıkları'nda rol alan ve filmin yönetmeninin sevişme sahnelerini basına dağıttığını iddia ettiği oyuncuyu aratınca en çok karşılaşılan kelimelerin bikini ve sevişme olması ayrı bir hoşluktur.

(02.11.2009'itibari ile,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Parçaları dinlemek için aşağıdaki linkleri tıklayınız.

Dr. Alban: Hello Africa

Hello Malatya

Seren Görgüzel'den Hello Malatya

Bu parçaların sözleri ise aşağıdaki gibi.

Hello Africa

Yo! My name is Dr. Alban, the MD - Microphone Doctor. This song is dedicated to the people of Afrika
SweMix, gimme some drums!
Hello Afrika, tell me how you're doin'
Hello motherland, tell me how you're doin' (2X)

Hello Nigeria! That's my motherland
Coming to Sweden now causin' hysteria
Takes a long time to travel the globe
So why be shy? Why be humble?
I just came straight of the jungle
You can't compete with me
'Cause you know I got the rhythm
I did it before and I'll do it again
So listen watcha say, yeah hear my point of view
Not everyone can do this, no, in fact only a few
Sophisticated, hardcreated, that's who I am
And you know I've been waiting, so start pumping,
Make some noise
The Mandika tribe, the Hausa tribe, the Fulani tribe,
The Gooya tribe, The Zulu tribe,
Mi no live in a house, mi live in a tree
Electricity can give you a shock
Mi no smoke no cig, mi no take no coke
All mi take is a glass of juice

I have been mourning, I have been grieving
I have been crying, no more tears in my eyes
There's a hottie hottie wind blowing south to north
Following on my head, drying all my plants
If there's a mercy in the clouds,
Who know the right is never wrong?
Move the sadist off my back
And stop the fire burning in my home Afrika
Here comes the news from mighty Lord
Transqualation is about to come to Earth, right
Rapping is digging down river north to south
To let milk and honey flow side to side
My name is Alban, mi is a dentist,
Mi DJ here, mi DJ there
Mi have a shop on Slojdgatan, Alphabet St. is da name
Mi live in no house, mi live in a flat
Electricity can give you a shock
Mi smoke no cig, mi take no coke
All mi takes is a glass of juice

Mmm, jumping on the mic
'Cause me a rockin' up affection
When I'm holdin' me a mic
'Cause me awesome effectious
What you say to me, me a fun a me warm
Spend some me a time on the tresittia dime
Don't you try to follow me you ought to realize
What me are what me a really want
Me not fryin', no, I'm just coolin'
Come on now just set if off

Hello Malatya

habire babalama habire humba(x6)

(saf köylü kızı)
hello malatya ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

çiçeği burnunda bir kızdım
dikişte nakışta hızlıydım
daha doğuştan nazlıydım
doğrusu biraz da saftım
fotoromana bayılırdım
artizlere tapardım
beyaz perde, sinemaskop
bende artiz olmalıydım
döktüm çeyizlik bohçayı
doldurdum pazeni basmayı
bi de not yazdım bizimkilere
haftaya kalmaz artizim anne
bende bu kadar heves varken
millet yetenek şöhret ararken
ibibikler fazla mesai
meşhurum ünlüyüm artizim anne

hello adana ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

(kötü adam)
o gün de topkapı da geziyordum
meşhur edecek kız arıyordum
esti rüzgar uçtu eteği
çıktı ortaya yeteneği meteneği
gel kız seni artiz yapayım
ama önce tadına bakayım
ismini değiştirip yeni ad takayım
şu hapları bir yut bakayım

(saf köylü kızı)
sık sık deneme filmi çekiyorum
kamerada nerde göremiyorum
kız anne valla artiz oluyorum
mektubunda baban kızgın diyorsun
ay baba ne var yani ne oluyorsun
duydum ki çifteyi dolduruyorsun
cihangirde ev aldım müjdeler olsun

hello konya ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

üzülme anne sil gözyaşını
namus lekesi dert değil artık
çamaşırın ortasına yerleştirecen
ön yıkamasız programı seçecen

(kötü adam)
artiz yapılır servisiyim ben
muhabbetinizin tellalıyım ben
ne ünlüler geçiyor elimden
düşerse yolunuz acar(?!!) diye sorunuz

hello urfa ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

hello malatya hello antalya
hello kütahya balıkesir bandırma
hello adana urfa ankara
hello konya kayseriği ği ği ğiiiiii

No comments:

Post a Comment